بلیط لحظه آخری هواپیما

نویسنده :پی وی
تاریخ:یکشنبه 13 مهر 1399-03:34 ق.ظ



نوع مطلب : رپورتاژ آگهی 

داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 

کاهش رتبه الکسا سایت با "فالکسا" FALEXA.IR

نویسنده :پی وی
تاریخ:جمعه 4 مهر 1399-04:42 ق.ظ

یکی از معیارهایی که خیلی از شرکت ها و افراد محبوبیت سایت شما را تخمین میزنند رتبه سایت الکسا هست که هر چه این رتبه به سمت عدد ۱ نزدیک باشد سایت شما محبوبیت بیشتری خواهد اشت ، تو این مطلب میخوام به نکاتی اشاره کنم که رعایت آنها باعث کاهش رتبه الکسا سایت شما میشه.

کاهش و افزایش رتبه الکسا

الکسا کمپانی زیر مجموعه آمازون است که اطلاعات مربوط به ترافیک داده وبسایت ها را نگهداری می کند و بیشتر به دلیل وبسایت رتبه دهی خود که Alexa Rank نامیده می شود شناخته می شود.

کاهش رتبه الکسا

مدیران وب سایت falexa.ir می گویند، اطلاعات الکسا براساس داده های ترافیکی جمع آوری شده هر سایت در یک دوره زمانی 3 ماهه است. این رتبه بندی باتوجه به میزان بازدیدهایی که از یک سایت می شود تعیین می گردد. تفاوتی ندارد که بازدید از موتورهای جستجو باشد ، یا از شبکه های اجتماعی یا از طریق لینکهای تبلیغاتی در سایر سایتها و یا بصورت مستقیم و با وارد کردن آدرس سایت در مرورگر توسط کاربر.

تعاریف الکسا چیست ؟

کاهش رتبه الکسا - Decreased rank. الکسا محصولی از آمازون است که رنکینگ وب‌سایت‌ها را مطابق با عملکردشان حفظ می‌کند. میزان بازدید روزانه وب‌سایت و ترافیک.

 

کاهش رتبه الکسا یکی از معیار های مهم برای افزایش بازدید سایت است در این مقاله شما را با 7 روش کاهش رتبه الکسا و بهبود رتبه الکسا آشنا کردیم.
کاهش سریع رتبه الکسا|ترفند کاهش رتبه الکسا|کاهش تضمینی رتبه الکسا|راه های کاهش رتبه الکسا | رتبه الکسا چیست|رتبه الکسا ایران|رتبه الکسای سایت
منبع :
https://behinwebdesign.com/%DA%A9%D8%A7%D9%87%D8%B4-%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D9%87-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%B3%D8%A7-%D8%A8%D8%A7-4-%D8%AA%DA%A9%D9%86%DB%8C%DA%A9-%D9%81%D9%88%D9%82-%D8%A7%D9%84%D8%B9%D8%A7%D8%AF%D9%87/
http://falexa.ir/post/decrease-alexa-rank

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.



نوع مطلب : رپورتاژ آگهی 

داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 

افرادی با هر یک از این علایق یا قصد خرید.

نویسنده :پی وی
تاریخ:چهارشنبه 2 مهر 1399-02:31 ق.ظ

سال گذشته در Google Marketing Live ، گوگل گفت که این یک مخاطب سفارشی و هدف های سفارشی را تحت یک گزینه مخاطب سفارشی ایجاد می کند. مخاطبان سفارشی اکنون در Google Ads برای نمایش ، کشف ، Gmail و کمپین های YouTube در دسترس هستند.

مخاطبان سفارشی چگونه کار می کنند. شما دیگر مخاطبان دلخواه یا سفارشی ایجاد نمی کنید. اکنون ، هنگامی که مخاطب سفارشی جدیدی را از برگه مخاطب سفارشی در منوی بالای مدیر مخاطب تنظیم می کنید ، می توانید آن را براساس هر یک از موارد زیر ایجاد کنید:

افرادی با هر یک از این علایق یا قصد خرید.
افرادی که هر یک از این اصطلاحات را در خصوصیات لباس خواب زنانه برنج برنج لباس خواب زنانه لباس خواب زنانه برنج برنج لباس خواب زنانه لباس خواب زنانه لباس خواب زنانه لباس خواب زنانه برنج لباس خواب زنانه برنج جستجو کردند (مانند Google.com و YouTube).
سپس می توانید روی پیوندهای زیر کلیک کنید تا هدف گذاری با URL ها ، برنامه ها از یک لیست و / یا همچنین انواع مکان هایی را که بازدید می کنند مانند فروشگاه های بازی های ویدیویی یا خدمات مالی ، همچنین از لیست کشویی ، گسترش دهید.

به عنوان مثال ، من می توانم براساس افرادی که از برنامه ای مانند TikTok استفاده می کنند ، مخاطبانی ایجاد کنم یا برای گسترش مخاطبان خود از مکان هایی مانند کالج ها و دانشگاه ها یا رستوران های گیاهی بازدید کنند:


با ایجاد یک مخاطب سفارشی جدید ، تخمین های دسترسی در ستون سمت راست نشان داده می شود. اگرچه اکنون برآورد دسترسی برای برنامه های تلفن همراه و مکانها در دسترس نیست.

مخاطبان سفارشی بسته به هدف کمپین و استراتژی پیشنهاد شما ، Reach ، Consideration یا عملکرد را هدف قرار می دهند.

هدف قرار دادن شما باید با تبلیغات Google در مورد شخصی سازی مطابقت داشته باشد و مواظب باشید کلمات کلیدی حساس فقط به صورت متنی کار کنند یا اصلاً کار نکنند.

مخاطبان سفارشی موجود هر مخاطب قصد سفارشی یا علاقه سفارشی موجود شما به طور خودکار به مخاطبان سفارشی منتقل می شود.

مخاطبان وابستگی سفارشی با کلمات کلیدی به "افرادی با هر یک از این علاقه ها یا قصد خرید" تبدیل می شوند ، همانطور که مخاطبان قصد سفارشی را نشان می دهند. مخاطبان قصد شخصی در کمپین های YouTube ، Gmail و Discovery به "افرادی که هر یک از این اصطلاحات را در خواص Google جستجو کرده اند" تبدیل خواهند شد.

توجه داشته باشید که می توانید وابستگی سفارشی قدیمی خود را شناسایی کنید یا مخاطبان قصد سفارشی را که تبدیل شده اند نمایش دهید زیرا در ستون Type برچسب "عبارت جستجوی مخاطب سفارشی" را دارند.

قابل توجه است. مخاطبان سفارشی می توانند انعطاف پذیری و ویژگی بیشتری را با هدف قرار دادن به شما بدهند و به گونه ای طراحی شده اند که براساس ورودی هایی که شما ارائه می دهید و استراتژی پیشنهاد و هدف کمپین ، مخاطب مناسب را به طور خودکار انتخاب می کنند. توجه به این نکته مهم است که گسترش URL ها ، برنامه ها و مکانها در واقع توسعه هستند نه اصلاح (اصلاح) - اینها دستورات OR هستند تا دستورات AND.

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.



نوع مطلب : رپورتاژ آگهی 

داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 


شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Mobile Traffic | سایت سوالات