میزان فیلتر کردن Google

http://yeahbuddywecan.ir/jhsdf/index.html http://utf8requestsw.ir/NHqe/index.html http://101foundwh.ir/E8SO/index.html http://fantasticlife5050.ir/dog/ http://capthanine.ir/cat/ http://come-works-se.ir/FDTcMf1BU/index.html http://worksforyoubuddy.ir/OpK/index.html http://bellingsocanwe.ir/etd/index.html http://honeymoonorsomething.ir/sgde/index.html http://labsoupee.ir/airport/ http://wwolippoliver.ir/Vf0xaaXs/index.html http://lifeisgoodwithout.ir/fabvx/index.html http://modeparline.ir/camel/ http://tapesbacks.ir/1ruxZlMB/index.html

اسکریپت از Optmyzr درصد روزانه جستجوهای ناشناس در یک حساب Google را ترسیم می کند.
یافته ها
هدف به اشتراک گذاری این اسکریپت این است که همه بتوانند تأثیر این تغییر را روی حسابهای خود ببینند. من خودم آن را فقط بر روی تعداد انگشت شماری از حساب ها اجرا کردم ، بنابراین یافته های من بر اساس یک مجموعه نمونه کوچک است.

این چیزی است که من پیدا کردم:

برداشت ها قبلاً قبل از اعلامیه Google بسیار فیلتر شده بودند.
این تغییر از 2 سپتامبر 2020 ، روز اعلامیه Google ، اعمال شد.
در نمایشگرهای موجود در کلیک ها و هزینه های کاهش یافته ، کاهش قابل توجهی مشاهده می شود.
تبلیغ کنندگان تجارت الکترونیکی که از کمپین های خرید هوشمند استفاده می کنند تغییر کمتری را مشاهده کردند زیرا اکثر عبارات جستجو از قبل در دسترس آنها نبود.
بگذارید مقدار زیادی از فیلتر کردن را که ابتدا مدتی است اتفاق می افتد ، نشان دهم.

در اینجا یک نمودار برای میزان فیلتر کردن Google وجود دارد که ما برداشت ها را به عنوان معیار اصلی در نظر می گیریم.


ترسیم درصد روزانه عبارات ناشناخته جستجو بر اساس تعداد نمایش.
توجه داشته باشید که در تاریخ 2 سپتامبر به سختی تفاوت محسوسی وجود دارد. از همه مهمتر ، توجه داشته باشید که بیش از 70٪ از حجم برداشت من از عبارات جستجو حاصل می شود که در گزارش عملکرد جستجوگر جستجو نیست. این داده ها برای این نمودار به اواسط ماه جولای برمی گردد اما اگر کنجکاو باشید می توانید مدت زمان بیشتری آن را اجرا کنید.

در مرحله بعدی ، بیایید آنچه را که در تاریخ 2 سپتامبر رخ داده است با کلیک و داده های هزینه بررسی کنیم ، به طور توجیهی تبلیغ کنندگان معیار نسبت به آنها حساس تر هستند.

این یک نمودار است که بر اساس هزینه برای یک حساب به اواسط ژوئیه برمی گردد.


این نمودار توسط اسکریپت Google Ads تولید شده است و درصد معیارهای یک حساب را نشان می دهد که از جستجوهایی که اصطلاح جستجو توسط Google گزارش نشده است ، حاصل می شود.
واضح است که از 2 سپتامبر جهش بزرگی در عبارات جستجوی ناشناس وجود دارد. در این مثال خاص ، درصد از اواسط دهه بیست به حدود 50٪ رسیده است.

این بدان معناست که برای این حساب خاص ، قبلاً نمی دانستیم کدام پرسشهای جستجو در حدود 20٪ هزینه ها را بر عهده دارد. اکنون با تغییر اخیر ، ما نمی دانیم که تقریباً نیمی از هزینه تبلیغات ما به کدام پرسش ها پاسخ می دهد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در رپورتاژ

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *